Najczęściej zadawane pytania FAQ
Oferujemy kilka metod dostawy, aby zapewnić jak największą wygodę zakupów:
Kurier DHL – dostawa pod wskazany adres w 1-2 dni robocze od momentu wysyłki. DHL to szybka i niezawodna opcja dla klientów, którzy oczekują dostawy bezpośrednio do domu lub biura.
Kurier InPost – dostawa w 1-2 dni robocze, możliwość przekierowania paczki na inny adres lub do paczkomatu.
Paczkomaty InPost – wygodna opcja odbioru paczki 24/7 w najbliższym paczkomacie. Czas dostawy to zwykle 1-2 dni robocze.
Odbiór osobisty – możliwość odbioru zamówienia w naszym punkcie w Rzezawie. Opcja bezpłatna, dostępna po wcześniejszym potwierdzeniu zamówienia.
Standardowe zamówienia (kawa, akcesoria, środki czystości) są realizowane w ciągu 1 dnia od momentu zaksięgowania płatności lub wybrania opcji „za pobraniem”.
Zamówienia na ekspresy do kawy wymagają dłuższego czasu przygotowania i są realizowane w ciągu 3 dni roboczych.
Zamówienia na kawę private label (marka własna) mogą wymagać indywidualnego uzgodnienia terminu realizacji, w zależności od zamówionych ilości i personalizacji opakowania.
Tak, każda przesyłka otrzymuje numer śledzenia, który umożliwia monitorowanie jej statusu:
Po wysyłce zamówienia otrzymasz e-mail oraz SMS z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia.
Możesz śledzić status paczki bezpośrednio na stronach przewoźników:
DHL: https://mydhl.express.dhl
InPost Kurier i Paczkomaty: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Jeśli paczka wygląda na uszkodzoną:
Nie przyjmuj przesyłki i zgłoś problem kurierowi.
Sporządź protokół szkody w obecności kuriera – to kluczowe dla złożenia reklamacji.
Zrób zdjęcia paczki i uszkodzeń, zanim ją otworzysz.
Skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonej paczki – zajmiemy się reklamacją.
Jeśli zauważysz uszkodzenie dopiero po odebraniu paczki, skontaktuj się z nami w ciągu 24 godzin, abyśmy mogli pomóc w zgłoszeniu reklamacji do przewoźnika.